کاراته قهرمانی آسیا| صادقی، خاکسار و دهقان‌زاده به مدال برنز رسیدند

8:38 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۲۳۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاراته قهرمانی آسیا| صادقی،  خاکسار و دهقان‌زاده به مدال برنز رسیدند
نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به روند مدال‌آوری خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا و در روز پایانی این مسابقات که در چین در حال برگزاری است در وزن ۵۵- کیلوگرم مردان، بهنام دهقان‌زاده در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل رقیبی از ازبکستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. دهقان زاده در دور اول ۹ بر صفر راوی از سریلانکا را برد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله ۳ بر ۲ نتیجه را به زولمان از قزاقستان واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در کاتای انفرادی بانوان نیز فاطمه صادقی در دیدار رده‌بندی مقابل سوسول لام از ماکائو قرار گرفت و با کسب امتیاز ۴۰.۵ بر ۳۸.۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. وی دور اول با امتیاز ۳۹ بر ۳۷.۶ توراکولو از ازبکستان را برد. در دور دوم موفق شد با امتیاز ۳۸.۸ بر پوتئا از کامبوج با امتیاز ۳۶.۹ غلبه کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود. او در این مرحله مقابل لائو از هنگ کنگ با امتیاز ۳۹.۴ در برابر امتیاز ۴۰.۷ حریفش، نتیجه را واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

هم‌چنین طراوت خاکسار موفق شد مدال برنز وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان را بر گردن بیاویزد. او در دیدار رده بندی با نتیجه ۶ بر ۲ آیری شیما از ژاپن را شکست داد. خاکسار پس از قرعه استراحت در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ دئا دوینا از اندونزی را مغلوب کرد سپس در هانتی نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت اما در نیمه نهایی ۷ بر صفر نتیجه را به تای مای هوآنگ دارنده نشان طلا و نقره آسیا ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ واگذار کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *